mandag den 12. maj 2008

Harzen 08

Jamen så skulle det prøves at tage med MCV på tur til Harzen. Havde på forhånd hørt meget om ture til Harzen. Jeg forsøgte at få trænet så godt som muligt, så jeg var nogenlunde klar til udfordringerne.

Vi ankom torsdag aften/nat.

Fredag morgen drog vi så efter en god omgang morgenmad ud på det første togt. Jeg var frisk og da vi ramte den første stigning hang jeg på. Mystisk… var jeg virkelig kommet i god form op til turen…NEJ! De andre viste bare godt at det var en mother fucker lang stigning vi var på vej op af. Så efter 500 mm gik jeg total kold og så både sol, måne og stjerner. Surt… Men jeg lærte at køre mit eget langsomme tempo.
Iben fra Århus var dog langsommere end mig så jeg var ikke sidst…
Fredag fik vi kørt ca 45 km med omkring 1000 højdemeter. Jeg havde selvfølgelig glemt mit pulsur!
Nøj, jeg var træt fredag aften.

Lørdag skulle vi køre Broken. Ca 4 km med 500 højdemeter. Jeg tog det helt stille og rolig op af bjerget, men for satan hvor var det stejlt og mega hårdt.
Men kom på toppe og det var fedt. Glemte så at spise og drikke så jeg gik sukkerkold på vej hen til frokost. Men en liter Cola og en masse at spise gav kræfter igen.
Lørdag kærte vi ca 50 km og 1100 højdemeter.

Søndag skulle vi hjem så jeg smuttede på en lille tur sammen med Dem fra Århus og Tommy.
Små 30 km og 700 højdemeter.

Rigtig fed tur som jeg helt sikkert skal med på igen. Fede folk at være af sted med.

Turen gave ca 3-4 min på Post Cup ruten…