mandag den 30. marts 2009

Tour Middelfart

Søndag morgen klokken lort hentede jeg Per og vi kørte til Kolding, fik vores fine numrer og så ud på en led omgang opvarmning!! Hen til dommerbilen og tilbage igen med puls 200...En tur på over 20 meter!!! Så var man vist klar til start ;-)
For en gang skyld stod jeg oppe foran da starten gik, så jeg undgik kø på sporet. Lagde nok lidt for stille ud og så var La Cour og per væk...Hmmm.

Bentøjet var desværre en smule råddent, efter en nok lidt for lang tur i fredags... Men efter et stykke tid kunne jeg dog se La Cour længere fremme. Selv om jeg trak ind på ham, formåede han fadme at holde afstand, så til sidst opgav jeg at fange ham (satans).. Men trods de rådne ben havde jeg faktisk et ret godt løb. Kunne helt klart give den mere gas end i Middelfart. Og modsat 2 andre MCV medlemmmer cyklede jeg hele vejen rundt på ruten ;-)
MEN...Ud over at jeg fik røv af Per og La Cour så fik de begge fandme også tiltusket sig lodtrækninspræmier!!!
Jeg kan til nød gå med til at de slår mig på sporet, men at de så også tager lodtrækningspræmierne...DÉ ER FANDME RÅDDEN ;-)
NYT NYT... Et af mine mål for i år, var var at komme ind i den bedste halvdel i et løb. Det lykkedes faktisk denne gang, da jeg kom ind oms nr. 19 ud af 59!!

Nu skal der trænes for vildt så jeg kan værer super klar til Ghost Cup d. 22 april i Silkeborg...


"Ja, der kom den blege muskel lige luskende....Og med en voldsom, men alligevel smuk og behersket kraftudfoldelse, lagde han det sidste angreb ind. Som en klapperslange i et lynhurtigt angreb på en fuldstændigt forsvarsløs mus! Publikum jublede og græd af glæde...Det var så smukt! ;-))))))) "