søndag den 8. marts 2009

Melfar 2009

Ruten var smattet og våd og jeg var absolut ikke helt klar på cykelløb. Men efter 30 sek knaldhård opvarmning sammen Per stillede vi til start. Vi var ca 150 til start, så der var lidt kø i starten.
Startede bagerst som sædvanlig. Men det skal jeg altså til at holde op med. Godt nok kommer man til at overhale nogle stykker, men man hænger også fast i alverdens teknikspassere som står på tværs af sporet... Så på den første stejle nedkørsel måtte jeg ud over styret, da der var en som stod på snotten foran mig. Kæden gik i fuck og jeg brugte 2-3 minutter på at komme i gang igen...Helt bagerst...Rghhhh..
Men stille og roligt fik jeg kørt mig frem, fandt en god rytme. På sidste omgang, var der igen en som stod på snotten foran mig og jeg måtte igen ud over styret.
Hen mod mål fik jeg kontakt med La Cour som jeg nappede 50 m før mål.. Yes så blev jeg for en gangs skyld ikke sidste MCVér :-)
Jeg sluttede som nr. 100... Godkendt men så heller ikke mere. Næste gang skal den have noget mere gas fra start af....

Knæet mærkede jeg slet ikke noget til så det var fedt.

Peter Bech fra Rivette vandt foran Klaus V fra Team Pronghorn.

Fra MCV kom Morten Mejsen ind på en super flot 9. plads.
Bjørnsteen fik en flot 16. plads.
Højdam: 25.
Lars Juhl: 31
Brian: 37
Lille Thomas: 44
Dalsgaard: 49
Jacob Madsen: 56
Christian Lundager: 60
Rune Madsen: 77
Anders 100
La Cour 101
Per Kød: 136
Michael Jensen: 141