onsdag den 15. april 2009

Ny bagskifter...Hmmmm

På den sidste tur i skoven fik jeg en gren viklet ind i min XTR bagskifter!!
Den kunne hverken bagskifter eller geardrop klare...ØV ØV ØV

Da jeg jo i 4-5 år har kørt med DualControl skulle jeg have mig en Rapid Rise bagskifter...Men de er altså ved at være svære at få fat i! Har også hørt at DualControl nok snart udgår, så måske derfor.

Så i stedet har jeg investeret i en XTR M972 Shadow bagskifter... Den fungere så ikke sammen med DualControl og derfor har jeg besluttet at prøve mig med XTR trigger. Dem som kører med dem, har jeg kun hørt godt fra. Så vi prøver!

Nu skal jeg bare have samlet hele herligheden og så i skoven igen... Det der landevej er skú noget fims ;-)
Og nej...Det var ikke tid til SRAM... Måske engang når de kommer med noget nyt..