onsdag den 8. april 2009

En over nakken...

Jeg er jo motionist med stort M, men selv en motionist vil gerne være lidt hurtigere.
Så frem til Ghost Cup d. 22. april får den en over nakken med træning.
Her i påsken er jeg startet op med at træne hver dag. Mine stænger skal godt lige vænne sig til at blive tæsket igennem hver dag. Ved godt at det er vigtigt at få restitueret, men jeg prøver lige her i påsken at simulere (!!??) en træningslejr...


Mandag stod den på 2½ time og næsten 1000 højdemeter og så tirsdag til fællestræning i Vejle. Syndes det gik meget godt på første omgang, men så sad mandagens tur lige pludselige som 2 lårlammere i begge stænger.
Ned med tempoet og jeg fik en ganske udemærket træning alligevel.


  • Onsdag står den på et par timers landevej (det 2½ times MTB i stedet..av mine lår)
  • Torsdag fri.
  • Fredag 2½-3 timer i skoven. (det blev 70 km/ 550 Hm landevej)
  • Lørdag fri.
  • Søndag 2½-3 timer i skoven. (det blev 102 km/ 870 Hm landevej)
  • Mandag 4 timer på landevej eller 2½ i skoven
Så lader jeg lige kroppen komme sig (måske nok en rulletur) og træner så først hårdt igen torsdag efter påske.
Derefter må vi lige se hvad der bliver tid til. Planen er min. 4 træninger på ca 2½ time om ugen... De dage hvor jeg ikke kommer ud på cykle skal det watt trænes på spinnecyklen.


Så må vi se hvad det kan blive til d. 22... Mit mål er at komme op i den bedste halvdel af feltet!


Og så skulle jeg ellers hilse og sige at den der Garmin da er for fed... Har kun prøvet den én gang og skal lige have sat mig ordentlig ind i den. Men for fed at overføre træningen til pc'en og så få 7 millioner oplysninger ud om turen... Senere skal jeg nok lige lave en anmeldelse af den :-)